11 Haziran 2011 Cumartesi

BAŞKANDAN BAŞKANA TEBRİK MESAJI...



Ordu Belediye Başkanı Seyit Torun "İlimizin en önemli markalarından biri olan Orduspor’un SüperLig'e çıkmış olması hepimizin ortak sevinci olmuştur" dedi.
Torun, yaptığı yazılı açıklamada, Orduspor’un Süper Lig'e çıkmasından dolayı büyük bir mutluluk yaşadıklarını ifade etti. 
Orduspor’un Ordu’ya bir çok alanda katkı sağlayacağına işaret eden Torun, şunları kaydetti:
"Geçmişteki başarıları ve oynadığı futbol ile spor camiasında çok farklı bir yeri ve ismi olan Orduspor’umuzun  Süper Lig'de başarılı olması halkımızın olduğu gibi bizlerin de en önemli isteğidir. Yaşlısından gencine, köylüsünden kentlisine kadar, 26 yıl özlemle ulaşmaya çalıştığımız Süper Lig hedefinde, bizlere bu mutluluğu yaşatan Kulüp Başkanı Nedim Türkmen'e, yönetim kurulu üyelerinize, teknik kadrolarımıza, fedakar futbolcularımıza, takımımızı hiçbir zaman yalnız bırakmayan taraftarlarımıza ve emeği geçen herkese Ordu halkı adına teşekkür ediyorum. Günlerdir, Orduspor sevdası ile ilimizin bütün cadde ve sokaklarında, basın yayın kuruluşlarında mor-beyaz tutkusu ile karnaval havası yaratan insanlarımızın, bu büyük coşkusunun Süper Lig müsabakalarında da alınan başarılı sonuçlarla daha da perçinlenmesini istiyor, bu güzel yolda Orduspor’umuza her türlü desteğimizin verileceğini özellikle vurgulayarak, başarılarının devamını diliyorum " dedi.
Ben de buradan Belediye Başkanıma Orduspor için 'Hep destek, tam destek' diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder