14 Haziran 2011 Salı

HEDEFİM ORDUSPOR'U MARKA YAPMAK...


Orduspor'un 1967 yılında ilk kurucularından olan ve 'Kara Ali' olarak tanınan Ali Ataoğlu'nun yeğeni olan ünlü reklam-tanıtım ve tasarımcı Uğurcan Ataoğlu, dayısının kurduğu kulübü tanıtmak için kolları sıvadı.

Türkiye'de bir çok firmanın logo, tanıtım ve reklamlarını yapan, Ordu'nun simgesi O2 (oksijen) logosunu tasarlayan Alameti Farika'nın kurucu ortağı ve ajans başkanı Uğurcan Ataoğlu, Orduspor'un kurucusu olan dayısı Ali Ataoğlu'nun bayrağını taşıyor.

1960'lı yıllarda futbolcu olarak İstanbulspor ve Anadolu Hisarı'nda forma giyen, 1967 yılında Beden Terbiyesi Bölge Müdürü iken bankadan çektiği şahsi kredi ile Orduspor'un kurulmasını sağlayan Ali Ataoğlu'nun yeğeni Uğurcan Ataoğlu, dayısının kurduğu kulübün tanıtım ve organizasyonunu yapıyor. Halen Orduspor'un yönetim kurulu üyesi olarak 'Organizasyon, Halkla İlişkiler ve Reklam Sorumlusu' olan Uğurcan Ataoğlu, ilk etapta satın alınan takım otobüsünü değişik bir tasarım ile giydirdi. Ardından Orduspor'un lisanslı ürünlerinin satıldığı mağazanın açılışını sağlayan Ataoğlu, tüm forma, kaşkol, şapka, eşofman ve diğer ürünlerin tasarımını kendisi yaptı.

Henüz yolun başında olduklarını söyleyen Uğurcan Ataoğlu, Orduspor'u 'marka' yapmayı hedeflediklerini belirtti. Yıllar içerisinde ülke gündemine yerleşen, toplumda etki bırakan '12 dev adam', Arçelik'in reklam kahramanı Çelik, Bonus Card reklamındaki Bonus peruğu, hazır kart reklamlarındaki özgür kız gibi tanıtımlara imza atan Ataoğlu, "Amacım Orduspor'u da bir marka yapmak. Benim işim tanıtım. Bu amaçla Orduspor'un tanıtımını yaparak önemli bir marka yapmak istiyorum. Daha işin başındayız. Her şey zamanla kendini gösterecek" dedi.


Bir Ordu aşığı olan arkadaşım Uğurcan Ataoğlu'na Ordu şehrinin markalaşması için yaptığı karşılıksız çalışmaları için yürekten teşekkürlerimi sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder