6 Ocak 2012 Cuma

İSTİFA ET NEDİM TÜRKMEN...


Onunla ilk Kadıköy'de Caddebostan Kültür Merkezinde Ordu'lu 4 sanatçımızın sergi açılışında tanıştık. Kendisini Orduspor'a başkan olduğu günden beri takip eden biri olarak Orduspor'a yaptığı katkıları her zaman her platformda taktir etmişimdir. Orduspor'a yaptığı hizmetler ortadadır. Her geçen gün Orduspor'un çıtasını yükseltmek için yönetim kurulundaki arkadaşlarıyla birlikte olağanüstü çalışmakta Orduspor için koydukları hedeflere ulaşmak içinde yapılması gereken hamleleri kademe kademe yapmaktadırlar.
Bugün gazetelerde Kulüpler Birliği toplansında yapılan konuşmaları okurken kendisinin Galatasaray Kongre üyesi olduğunu öğrendim. Herkes gibi onunda Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi takımlardan birini tutmasını ve o kulübe üye olmasını gayet doğal karşılarım. Doğal karşılamadığım konu Orduspor Kulübüne Başkan olmuş bir kişinin Başkan olduğu gün Galatasaray Kongre üyeliğinden istifa etmeyerek ayrılmamış olmasıdır. Her platformda etik değerlerden bahseden başkanımız kendisine yöneltilen hangi kulübün kongre üyesisiniz sorusuna Ben başkan olduğum gün o kulübün üyeliğinden istifa ettim cevabı verebilmesi onu o soruyu soranın ve bizlerin gözünde daha da yüceltecekti. Eğer hala Galatasaray Kongre üyeliğinden istifa etmemişse ben kendisini Orduspor Kulübü başkanlığı süresince Galatasaray Kongre üyeliğinden istifa etmeye davet ediyorum..

2 yorum:

  1. Ne Alaka Üyelikle Olabilir Üye Bunda Ne Sorun Var GS nin Zararımı Oldu Orduspor'a, G.Saray Orduspor'a Okadar Emek Verdi Futbolcu Verdi Az Çok GS nin Payı Var Başarısında, F.B'ye golü eski GS2li Attı Bana Göre Sen Fenerlisin Büyük İhtimal Ben Beşiktaşlıyım Ama Bu kadar yanlış düşünce bu konuşmaya uymamış Nedim Türkmen Üyeliğinden İstifa Ettiği Vakit GS den umudu Kesmeli Transfer olarak Ayrıca GS üyelği var diye dışlamaya gerek yok Lig ertelensin dediğinde G.Saray karşı çıkmıştı kendisi cimboma bu lafına ve kızmıştı o zaman bizde Fenere zaman kazandırdığı için istifa isteyelim adam eğer tarafcı olsaydı GS nin hakkında konuşmazdı culio yu stancu yu vermiyoruz diyemezdi kiralık oyuncu bunlar birde karşı koyamazdı yani çok cahilce konuşmuşun milleti kışkırtmaya çalışma öncelikle Aydınlara yaptır yaptıracanı.

    YanıtlaSil