15 Ocak 2012 Pazar

VE ÇIKIŞIMIZ YENİDEN BAŞLADI...


Orduspor: 1 - İstanbul Büyükşehir Belediyespor: 0

Stat: 19 Eylül

Orduspor
 Fevzi 
Abdurrahman, Yalçın, Garcia, Selçuk
Ali, Onur
Riberiro (dk 67 Dalmat), Hakan (dk 83 Abdülkadir)
 Culio(dk 90 Murat), Stancu

İstanbul Büyükşehir Belediyespor
 Oğuzhan 
 Can , Metin , Efe (Dk. 77 Tevfik ), Webo 
 Ekrem , Mahmut , Silva , Holmen ,
Brito Da Silva  (Dk. 65 Visca ), Rızvan

Gol: Dk. 74 Hakan (Orduspor)
Sarı kartlar: Dk. 24 Selçuk, Dk. 29 Ribeiro (Orduspor),
 Dk. 54 Efe, Dk. 84 Metin, Dk. 86 Ekrem (İstanbul Büyükşehir Belediyespor)

Hakemler
 Barış Şimşek, Mehmet Kısal, Mehmet Metin

İki taraf için de büyük önem taşıyan bu maçı kazanmak için herşeyi yapan Orduspor Hakan Özmert'in olağanüstü oyunu ve attığı golle 1-0 kazandı.
Önümüzdeki Samsunspor deplasmanı ve içerde oynayacağımız Karabükspor maçlarında alacağımız puanlar ligdeki çıkışımızı devam ettirebilir.Sonrasında zorlu Eskişehir deplasmanı ve içerde oynayacağımız Ankaragücü maçlarının sonucu bu yıl ligdeki durumumuzu belli edecektir diye düşünüyorum.
Hakan Özmert transferi yapıldığında çok sevinmiştim. Karbükte harika bir sezon geçiren bu futbolcuyu Karabük'ün bırakacağını hiç düşünmemiştim doğrusu. Emenike ve Hakan'ın takımdan ayrılmasıyla bu yıl Karabük düşme potasında yer alan takımların içinde görülmekte. Metin Hocanın Hakan dan yeteri kadar yararlanmadığını düşündüm ilk yarı. Cuper'ın gelişiyle ilk 11 in değişmez oyuncusu olan Hakan bugünkü futboluyla ne kadar iyi bir futbolcu olduğunu bir kez daha gösterdi bizlere. Bruno, Eren ve Javito'nun devre arasında takıma kazandırılmasıyla eksik olan hücum gücümüzün artacağı ve gol yüzdemizin artacağını düşünüyorum.
Orduspor başkanı olduğu günden itibaren Orduspor için önemli işler yapan Başkanımız Nedim Türkmen'e ve çalışma arkadaşlarına teşekkür ediyorum. Bir taraftar olarak yaptığı iyi işleri alkışlarken, olumsuz gördüğüm noktalarıda sıklıkla buradan yazacağız.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder