11 Ağustos 2011 Perşembe

FUTBOL SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN...


Maçları özlemişiz.
TRT Ankara Kupası açılış maçı olan Ankaragücü, Orduspor maçı güzel bir Ankara akşamında Saray spor tesislerinde oynandı. Liglerin Eylül ayına ertelenmesiyle doğan boşlukta tertiplenen bu kupa maçları Spor Toto Süper Lige yeni çıkmış olan Orduspor’un Lige hazırlanması açısından gayet iyi oldu. Bu bir aylık süreyi takım olabilme adına iyi değerlendireceğine inandığımız Orduspor  bugünkü oynadığı maçta bana göre göz doldurmuştur. Eğer bu takıma İbrahim Şahin gibi ağır olmayan, yırtıcı ve rakip defansa pres uygulayabilecek son vuruşları iyi bir santrafor alınırsa  bu ilk sezonda korkulu rüya görmeyiz diye düşünüyorum. Bugünkü maça gelirsek eğer, defansta Yalçın Ayhan’ı gayet iyi buldum. Numan Çürüksu eğer gereksiz faulleri yapmaktan kurtarabilirse kendini 2 yıl içinde Türkiye’de sayılı stoperlerden biri olur. Sağ tarafta oynayan ve gol asistini yapan Miguel Garcia bana göre harika bir performans çıkarttı. Ön liberoda Ali Çamdalı başarılıydı. Orta sahada Hakan Özmert’e bayıldım. Bu sezon adından sıkça bahsedileceğine eminim. Dalmat’ı henüz hazır bulmadım. Riberio’nun kumaşı iyi. Dediğim gibi eğer hücum presi iyi uygulayan ve son vuruşları iyi olan bir santrafor alabilirsek eğer Metin Diyadin hocamıza sadece helva yapmak kalacak.


İlker Coşkun, Muharrem Yılmaz, Ayhan Akgöz hakem üçlüsünün yönettiği karşılaşmaya
Ankaragücü; Serdar, Güven, Aydın, Dejan, Murat, Turgut, Kağan, Hürriyet, Tonia, Sapara ve Vittek 11 ile başlarken,
Orduspor  ise sahaya; Forezzi, Garcia, Yalçın, Numan, Selçuk Şahin, Dalmath, Onur, Ali, Riberio, Hakan, İbrahim Şahin onbiri ile çıktı.
Karşılaşmanın 25. dakikasında İbrahim Şahin’in attığı golle ilk yarıyı Orduspor 1-0 önde tamamladı. İkinci yarıda daha etkili bir görüntü çizen ve oyunu son dakikalarda tamamen rakip sahaya yıkan Ankaragücü, 89.dakikada kaptan Fatih Tekke’nin golüyle skoru eşitledi.Karşılaşma 1-1 berabere tamamlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder